Hodnotenie obchodu
Bezproblémová transakcia
Po telefonickom rozhovore mi bol tovar zrušený. Ďakujem za upozornenie, že na sklade mali iba jedno balenie šalátu, ktorý som si chcela objednať, preplatila by som to na poštovnom. Vážim si postoj predajcu.
pohodlné nakupovanie z domu, postačujúci výber
Smutocne srdce bolo krasne a z kvalitnych kvetov. Dakujeme
(Administrátor)
Dobrý deň,
ďakujeme veľmi pekne za pozitívne hodnotenie. Veľmi si to vážime.
VIKING Trnava
Všetko v pohode,rýchle dodanie,tovar presne podľa mojich predstáv-ako bol na obrázku.
Pohodlné, avšak časť tovaru už bola vypredaná (hodiny).
Bol to môj prvý nákup
Odporúčam.
Tento nákup bol môj prvý, ale je takmer isté, že nebol posledný
operatívne, pohodlné
Som pravidelny dobry zakaznik zatial kupene 3 svietniky jedny motyle a uz si nepamatam co vsetko kvoli jednej neprebratej zasielke upozornujem motyly za 10 eur!!!!! Na ktoru som cakala a zevraj som ju odmietla ze uz mi neposlu na dobierku len kartou platbou vopred. Vzhladom k tomu ze moja karta bola zneuzita dhl.. kartou uz internet. Obchody neplatim.. prekvapuje ma taketo neadekvatne chovanie k pravidelnym zakaznikom. Ale je to ich problem prichadzaju o klientov. Obchod neodporucam!!!!
(Administrátor)
Dobrý deň,
nakoľko ste si neprebrali objednávku motýľov, ktorá bola na dobierku, spätným doručením nám vznikli navýšené prepravné náklady. Pri Vašej nasledujúcej objednávke svietnika sme Vám poslali podklady k platbe s QR kódom, kde sme zohľadnili aj naše dodatočné náklady na predchádzajúci neprebratý balík. Stále bola možnosť vyplatenia zásielky platbou vopred prevodom z účtu. Túto možnosť ste odmietli. Je nám ľúto, že sme Vám nemohli ponúknuť opätovnú platbu na dobierku, ale akonáhle si zákazník balík na dobierku nepreberie a nám vzniknú dodatočné náklady, nie je možné ďalšiu zásielku poslať opäť na dobierku. Naše možnosti sú týmto vyčerpané.
Ďakujeme za pochopenie.
VIKING Trnava
Som spokojná vždy!